luni, 23 ianuarie 2012

13.01.2012 - Postavaru


In urma alegerii noului consiliu de conducere al CPNT-ului, s-a facut o sedinta extinsa, in a carei ordine de zi s-a aflat organizarea Maratonului Brasovului. Am hotarat impreuna cu Cornel sa facem o tura de recunoastere, pentru a ne face o idee asupra traseului pentru maraton.
Ne-am intalnit asadar de dimineata in Piata Sfatului. Am urcat apoi pe niste strazi pana sub Tampa, de unde ne-am indreptat spre treptele lui Gabony. Pe aceasta urcare am scos betele, dupa ce mi-am dat seama ca nu pot sa tin ritmul lui Cornel. Am mers spre Vf Tampa, si am coborat apoi in Saua Tampei, notand toti timpii intermediari. Am coborat la Iepure, dupa care am mers pe forestierul de pe Valea Cetatii. Urcati in Culmea Crucurului, am mancat un pic si am coborat inapoi spre Poiana Stechil. De aici am coborat inapoi in Saua Tampei, unde am
hotarat ca va fi punctul de realimentare pentru alergatori, iar mai departe spre Racadau. Am mers pe poteca ce ocoleste orasul pe la baza Tampei, am trecut de trpetele lui Gabony, si ne-am intors in Piata Sfatului.
Concluzionand, a fost o tura placuta, intr-un ritm mai alert de mers decat al meu, care mi-a prins bine d.p.d.v. fizic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu