joi, 3 mai 2012

29.04.2012 - Trofeul Chindiei

Ar fi cazul sa recuperez ce nu am mai scris. O voi face insa un pic mai succint
Trofeul Chindiei a reprezentat primul meu maraton de mtb. Mi-a placut foarte mult, datorita atmosferei, a traseului, si a organizarii in general. Am participat impreuna cu Cozma.
La start s-a rulat o distanta de aproximativ 4 km pe asfalt, in pluton, lucuru ce mi s-a parut interesant. Am evoluat relativ bine pe traseu. Pe urcari tari si pe coborari depaseam, pe plat si pe urcari mai domoale eram depasit, pentru ca nu eram in stare sa mentin un ritm constant. M-am deshidratat un pic in timpul cursei, pana la nivelul la care nu mai aveam ce sa transpir. Pe langa faptul ca era foarte cald, din cauza adrenalinei am uitat sa ma hidratez. Din fericire, in postul de realimentare am restabilit echilibrul. Traseul a fost foarte fain, cu potiuni de coborare rapide, cu urcari faine dar si cu niste pusbike-uri in plin soare arzator, care ai fi dorit sa se termine mai repede.
La final m-am clasat pe pozitia a 14-a la categoria mea si pe 35 la general la semimaraton, intrand astfel in primul sfert de participanti. Eu unul am fost foarte multumit de plasare.
Concluzionand a fost o experienta foarte placuta, motiv pentru care m-am inscris si la alte maratoane. Intre timp am mai facut ture de bicicleta, pe care nu le voi publica insa, deoarece nu am poze si le consider simple "antrenamente".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu