joi, 31 mai 2012

25-27.05.2012 - Baia de Fier


      Dat fiind faptul ca nu erau doritori sa participe la Trofeul Prieteniei, etapa in cadrul FRTE, m-am oferit sa merg si eu. Am plecat astfel din Brasov Smendre, Ruxi, George, Cezar si cu mine, iar dupa un drum lung si   ceva rataceala am ajuns la tabara de baza.
      Timp de 3 zile ne-a plouat incontinuu. Lume a fost destul de putina, astfel incat am castigat teoreticele. Tura de regularitate s-a anulat din cauza vremii neprielnice, dar eu si Smendre am facut o tura prin Cheile Galbenei. Proba de alpinism a fost si ea inlocuita de o proba de noduri.
       A urmat apoi proba de orientare, care mi-a placut foarte mult si pe care am castigat-o, spre surprinderea mea. Dupa-masa am intrat in Pestera Muierii, avand ocazia sa vizitam zone inchise publicului larg. Din cauza ploii, pestera era aproape inundata, facand astfel inaintarea foarte solicitanta si interesanta in acelasi timp. Seara am intrat si in cultural, cu o prestatie sub-mediocra, dar laudabila.
         Ziua urmatoare, de dimineata, m-am trezit racit cobza. Totusi, la insistentele lui Cezar si ale lui Smendre am intrat si eu in proba de cross, alaturi de ei. Am alergat cu totii in bocanci, deoarece ploile transformasera totul intr-o balta. Cezar m-a batut cu o secunda in sprintul final, iar Smendre a venit la 9 minute dupa noi. Am obtinut asfel locul 2 la cross, dintr-un numar impresionant de 4 participanti.
         A urmat premierea, iar apoi am plecat spre casa. A fost un trofeu cu un potential foarte mare de a iesi unul dintre cele mai bune din FRTE. Totusi, din cauza vremii capricioase, care i-a facut pe multi altii sa ramana acasa, acesta a fost destul de trist.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu