joi, 3 mai 2012

22.04.2012 - Magura Codlei

      Aceasta a fost o tura pe un traseu placut pe care il mai parcursesem, dar am vrut sa il refac, de data asta avandu-l ca partener de tura pe tatal meu.
       Planuiam demult sa il mai scot pe tata din casa la o tura, pentru ca m-am gandit ca ii va placea. M-am gandit la Magura Codlei pentru ca domina peisajul ce se vede de la casa de la ai mei si pentru ca este accesibila.
      Tata s-a descurcat admirabil, fiind intr-o forma fizica foarte buna si demonstrandu-mi ca l-am subestimat. Aproape de varf am vizitat o grota de a carei existenta nu stiam, apoi am traversat niste zone foarte intinse acoperite de ghiocei. De fapt, in viata mea nu am vazut atatia ghiocei la un loc. Erau risipiti atat in padure cat si in poieni. Mai departe, dupa o coborare foarte abrupta prin padure, am iesit inspre Holbav si Poiana Marului, unde se desfasura o priveliste foarte faina spre Piatra Craiului. Dupa ce am trecut de Cetatea Neagra, am coborat inapoi pe drumul pe care am venit, incheind astfel o bucla imprejurul Magurii.

    M-am bucurat de prilejul de a petrece timp alaturi de tatal meu si sper la o urmatoare iesire in aceasta configuratie cat de curand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu