duminică, 13 mai 2012

11-13.05.2012 - Persani


     Team Buiding CPNT! A fost o actiune foarte elaborata, intiata de Cornel si de Iulian, in zona Racos.
      Totul a fost gandit ca un adventure, in care 6 echipe mixte de cate 5 oameni au avut de parcurs 15 probe. Nu voi detalia toate probele, spun doar ca am parcurs aproximativ 30 de km pe jos in zona, am fost pana in satul propriu zis pentru a gasi indicii, am balaurit pentru a gasi Pestera Hotilor, am avut de facut tractiuni, de construit adaposturi, de rezolvat diverse puzzel-uri, de jucat golf, de trecut un pod de corzi peste Olt, si multe altele.
      Serile au fost foarte placute in jurul focului de tabara, singurul element disturbator fiind tantarii, care pe mine cel putin m-au nenorocit.
      In final tin sa ii felicit pe Cornel si Iulian pentru un weekend foarte bine planuit si organizat. Singurul meu regret este ca nu am fost cu bicicleta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu