marți, 22 mai 2012

19.05.2012 - Brasov Marathon

     Am participat ca voluntar in cadrul Brasov Marathon. Multa oboseala si munca, dar satisfactia concurentilor a fost o rasplata suficienta.
    Pentru mine treaba a inceput cu o zi inainte de concurs, pregatirea lungindu-se pana la 2:30, cand am reusit si eu sa ma culc. Dimineata ne-am trezit la 5 si ne-am indreptat spre Piata Sfatului. Dupa ce am aranjat zona de start, eu impreuna cu Paula am plecat spre postul nostru, care era practic cel mai indepartat de start, la intersectia Culmii Crucurului cu poteca ce urca din Valea Racadaului.
    Am avut de notat timpii concurentilor si i-am incurajat pe toti cum am putut mai bine. Pe final am inceput insa sa inghetam, astfel incat am fost foarte fericiti cand l-am intalnit pe Iulian, care ne-a spus ca putem sa plecam. La intoarcere am cules toate benzile cu rol de marcaj de pe traseu. Ajunsi in Piata Sfatului am mancat, a urmat premierea, apoi am plecat la o bere in Tei.
    A fost un concurs inedit pentru noi toti, cu rezultate foarte bune pentru o prima editie. Asteptam recidiva!
    Am atasat o poza cu toata echipa de organizatori. Felicitari CPNT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu