miercuri, 4 aprilie 2012

04.04.2012 - Tampa


A fost o tura clasica pe Tampa, alaturi de Marius si Anja. Ne-am intalnit in capatul la Dobrogeanu Gherea si, dupa ce l-am asteptat pe Marius ne-am indreptat toti 3 spre Saua Tampei. Urcarea pana in sa nu am reusit sa o fac integral pe bicicleta, parte din cauza lipsei de antrenament si parte din cauza pietrisului nebatatorit de pe drum, care da mari batai de cap. Trebuie sa gandesti dinainte o linie de trecere pentru a inainta, altfel te poticnesti. Si odata cazut de pe bicicleta, din cauza pantei, nu mai reusesti sa te pui la loc. Am impins vreo 50 de metri dupa care m-am asezat la loc in sa.
Ajunsi in saua Tampei, Marius si-a amintit ca Zorila era la catarat, astfel incat ne-am indreptat spre faleza pentru a-l saluta. Am facut si eu o mica urcare in mansa pe micul septar, incaltat cu papuceii nr. 47 ai lui Zorila dupa care am plecat. Am coborat in Saua Tampei, iar mai apoi in Valea Racadau. Marius s-a dus pana in gara iar la intoarcere am hotarat ca ar fi prea devreme pentru a ne opri, si am hotarat sa mai pedalam un pic.
Am facut o traversare foarte faina prin padure din Racadau pana in Cartierul Noua, pe poteci si pe drumuri forestiere. Am traversat prin spatele gradinii zoologice, unde eu am reusit sa cad in noroi, si dupa o urcare usoara ne-am oprit langa o troita, pe un deal, cu o buna vizibilitate spre imprejurimi.
Cu aceasta ocazie am putut vedea ce inseamna ambitia si determinarea. Nu o sa lungesc povestea, ideea e ca Marius s-a rugat Anjei sa-i dea o ciocolata pe care aceasta trebuia sa i-o duca bunicii ei timp de vreo 30 de minute. In final, exasperata, aceasta a cedat.
La intoarcere am venit prin oras. Ne-am despartit de Anja care urma sa plece in Spania ziua urmatoare si ne-am indreptat spre case.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu