marți, 27 martie 2012

25.03.2012 - Brasov-Sfantu Gheorghe


Cum vremea s-a incalzit si zapada s-a dus in oras, am hotarat si prima iesire cu bicicletele de anul acesta. Initial voiam impreuna cu Marius sa facem o tura de mtb, dar dupa ce acesta s-a intalnit cu Vlad s-a hotarat sa facem o tura pe asfalt. Astfel, dimineata urmatoare ne-am intalnit eu, Vlad, Marius si Adi (nu fara probleme, datorate schimbarii de ora), am pus la cale traseul si am plecat.
Ne-am indreptat initial spre Sanpetru, dupa care am mers inspre Bod. Lipsa vantului si temperatura exterioara potrivita, nici prea cald nici prea rece ne-au facut sa mentinem o viteza medie chiar buna. Din Bod am mers spre Harman, apoi spre Podu Olt. De aici am trecut in jud. Covasna si, trecand prin localitatile Dobolii de jos si Ilieni am ajuns in Sfantu Gheorghe. Calitatea asfaltului pe aceasta portiune a fost deplorabila, motiv pentru care Adi si Marius, care erau pe cursiere, au ramas in urma.

Dupa ce am baut o Harghita in Sfantu Gheorghe, Vlad s-a intors pe acelasi drum pentru a ajunge la munca iar noi am hotarat sa ne intoarcem prin Valcele. Aici asfaltul s-a schimbat in bine iar peisajul a devenit mai fain. Soseaua serpuieste prin niste zone surpinzator de curate, fara a avea urcari sau coborari prea tari, lucru care face plimbarea chiar placuta. Cand iesim din localitatea Araci suntem luati in primire de vant. Initial ne bate din fata, iar de la iesirea din Bod pana in Brasov ne bate din lateral. Atat de tare incat trebuia sa stau vizibil inclinat pentru a putea inainta.

Ajunsi cu bine in Brasov, mai repede decat credeam, am mers la mine sa mancam. Am facut in total aproximativ 75 de kilometri si, spre placuta mea surprindere, nu m-am resimtit deloc.
Intre timp am mai facut cu Marius o iesire foarte faina pe Tampa. Acum astept ca vremea sa isi revina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu