duminică, 12 februarie 2012

10-12.02.2012 - Bran

Cu ocazia organizarii primei lire din cadrul FRTE cpnt-istii s-au indreptat cu ambitii mari spre locatia desfasurarii evenimentului, si anume Bran. Nu voi insista asupra actiunilor petrecute in cele 2 seri, ci voi povesti tura efectuata sambata cu Vlad. Voi spune totusi ca cpnt-ul s-a descurcat extraordinar, in special cei care au organizat culturalul, respectiv maestrul Freddy, Cornel, Soaca si alaturi de ei Cezar si Oana. Iata si o mostra.

Ne-am trezit asadar sambata dimineata, am mancat si am plecat in tura. De mentionat ca Vlad e foarte legat de zonele din jurul Branului asa ca a hotarat sa facem o tura scurta in imprejurimi.

Pana la urma tura s-a transformat intr-una destul de serioasa, lucru despre care nu pot spune ca mi-a displacut.
Am plecat aproximativ din centrul Branului, traversand mai
multe culmi inspre sud, trecand prin satul Simon, apropiindu-ne de Moieciu de Sus. Am avut ocazia sa vedem niste caprioare de destul de aproape, am avut placerea de a ajuta un localnic si am intrat in discutie cu altii. Vremea a fost placuta, stratul foarte subtire de nori ce acoperea soarele risipindu-se intr-un final. Eu nu am facut niste coborari prea stralucite( in sensul ca ori am coborat pe langa schiuri ori numai in cap). As putea sa dau vina pe zapada dar e clar ca motivul principal pentru acestea a fost lipsa mea de experienta( handicap pe care sper sa il slefuiesc in timp). De apreciat totusi ca Vlad m-a asteptat cu rabdare la finalul fiecarei coborari.
Pe ultima urcare una din foci s-a opus cu inversunare sa se mai lipeasca, astfel incat
am mers cu o singura foca. Imi pare rau ca m-am enervat atat de rau incat nu am mai apucat sa ma bucur de ceea ce era in jurul meu. Bucegii si Piatra Craiului se vedeau in toata splendoarea lor, iar surile risipite pe dealuri, specifice zonei Branului intregeau tabloul. Am ajuns inapoi, acasa la Vlad, pe la ora 17. Am mancat alaturi de alti cpnt-isti care sosire intre timp, dupa care ne-am indreptat din nou spre Hanul Bran, pentru o noua seara de distractie
Ca o concluzie, a fost o tura foarte faina, prin niste zone necunoscute mie si, desi nespectaculoase, de o frumusete aparte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu