sâmbătă, 5 iunie 2010

RT: Piatra Craiului 24.05.10


Pffff.....s-a cam depus praful aici. Adevarul e ca pur si simplu nu sunt suficient de consecvent in a face ceva........nu pot intretine nici macar un blog:)). Ma rog, o sa fac o prezentare succinta a turei de acu' 2 saptamani: Mi-a venit ideea seara de a face ceva, stiind ca ziua urmatoare aveam liber( a fost o sarbatoare sau ceva de genul....stiti voi mai bine) asa ca l-am contactat pe liviu care a acceptat imediat, a propus un traseu si l-a chemat si pe Gabi. Traseul era urmatoarul: Zarnesti-Botorog-Curmatura-Turnuri-Ascutit-Padinile Frumoase si retur. Nu prea imi convenea mie dar am acceptat atata timp cat aveam ocazia de a transpira otzara. Totul a decurs foarte bine, ne-am miscat chiar repede, cu un ritm perfect de mers pt mine si Gabi dar un pic fortat pentru Liviu. Vremea s-a jucat un pic cu noi dar norii ne-au ocolit la limita tot drumul, deci nimic de comentat in privinta asta. Un singur eveniment notabil a fost unul declansat de Liviu :-"care, a reusit sa-si prinda piciorul sub un bolovan de vreo 80 de kilograme, pe care niezo' stie cum a reusit sa il miste. Am reusit cu Gabi sa il deblocam si ne-am continuat drumul, pe coborarea absolut monotona de pe Padinile Frumoase. Ajunsi in gara, baietii au baut o bere, eu nu si eu am cumparat biletele, ei nu:D. Ne-am urcat in tren si am aterizat toti in Brasov unde ne-am despartit.
P.S: observ ca nu mai reusesc sa fac febra musculara sau sa ma simt obosit nici dupa ture parcurse intr-un ritm repejor...trebuie sa fac ceva in privinta asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu