joi, 7 iunie 2012

07.06.2012 - Piatra Craiului

     Am hotarat sa fac o tura de relaxare in Piatra Craiului si, in mod surprinzator, Smendre a fost singurul care s-a anuntat ca fiind doritor.
     Am plecat din Brasov destul de tarziu, cu trenul pana in Zarnesti, eu cu bicicleta mea, iar Smendre cu una de la Nicu.
    Traseul urmat a fost: Zarnesti - Prapastii - La table - Poiana Funduri - Brusturet - Dimbovicioara - Podu' Dambovitei - Fundatica - Fundata - Moieciu - Bran - Brasov.
   Am mers intr-un ritm lejer, bucurandu-ne de peisaj. Din poiana funduri am avut parte de o coborare extraordinar de faina pana la cabana Brusturet. Coborare pe care am reusit sa imi lovesc genunchiul atat de rau, incat nu mi-a trecut nici pana azi, 19.06.
    Din Podu Dambovitei, Smendre a inceput sa se simta cam rau, din cauza lipsei de antrenament pe bicicleta. Cand am ajuns asftfel in Fundata era destul de tarziu si am hotarat sa ne intoarcem pe asfalt pana in Brasov. Pe drum ne-a prins noaptea, dar am ajuns intregi acasa.
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu